יום שני, 13 ביוני 2016

עתידות - הקיץ הזה יהיה לך עור בריא ויפה!

                          הקיץ הזה יהיה לך עור בריא ויפה מתמיד!

             את הקיץ הישראלי, קשה לעור לעבור בשלום וביופי,  ללא טיפול מזין ומגן, מובנה, עקבי ויומיומי.
   
            אם תקפיד/י על הפעולות הבאות ביום ובלילה, פעמיים ביום לפחות תשמח/י לראות את עור פנייך!
     הטיפול בעור נחלק לשלושה חלקים: ניקוי, הזנה ושמירה. היום כבר ברור שעל העור יש להגן מראשית החיים.
     סיפרתי שאת שגרת הטיפול בעור העניקו לי הוריי מינקות ממש ולכן זה טבעי לי להמשיך ואפילו לאהוב ולהנות
     מהטיפול היומיומי שלי בעור. אני מזמינה אותך ואותך הגבר (גם לגברים יש עור!), לטפל בעור שלך
     ולהתאהב בו.

     וכך תעשה/תעשי:

     צעד ראשון - בסוף היום, לקראת שנת לילה, ניקוי יסודי של העור והסרת שאריות איפור, זיעה ואבק
     ופילינג, המסיר תאים מתים מן העור ויעשה נפלאות!
     מבהיר את העור מעצם הסרת התאים המתים ומאפשר חדירה מיטבית של הרכיבים הפעילים בקרם הלילה.
     בבוקר, לקראת יום עבודה, סידורים ואפילו חופשה, ניקוי והסרת שאריות הקרם שמרחת בלילה.

     צעד שני:
     הזנת העור בלילה בקרם המתאים למצב העור ומכיל רכיבים פעילים מתקנים ומשקמים רטינול,
     אנטי-אוקסידנטים ופפטידים.
     קרם לחות ואחריו חשוב, חשוב, חשוב!!! קרם הגנה מפני נזקי קרינת השמש בעיקר, אבל לא רק!
     קרינה מן המחשב ואפילו אור ניאון.

    צעד שלישי -
    הימנעות מחשיפה מוגזמת לשמש! קשה?  -לי זה ממש קל ונוח וגם לך אם רק תקשיב/י לעורך. שמש צהובה
    מאוד וצורבת, מזקינה את העור "ומעשירה" אותו בקמטים, בכתמים וחלילה בגרוע מכל סרטן העור.

    הלוואי שיהיה לנו קיץ נוח ויפיפה (כמו שהיה בילדותי ובנעוריי ואולי אני לא אובייקטיבית).

                              

   





     

   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה